Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania, które nasi goście zadają najczęściej. Prosimy o zapoznanie się z nimi. Jeśli nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie lub masz jakieś wątpliwości, zachęcamy do kontaktu.
Rezerwacja
Czy wymagacie wpłaty zadatku?
Tak, aby potwierdzić rezerwacje należy wpłacić zadatek w wysokości 30% kwoty rezerwacji (chyba, że w potwierdzeniu została podana inna kwota). Zadatek proszę wpłacić na numer konta podany w potwierdzeniu rezerwacji (bezpośrednio na konto właściciela apartamentu).
Na jakie konto wpłacić zadatek?
Numer konta do wpłaty zadatku dostaną Państwo w mailu potwierdzającym rezerwację.
Jakie metody płatności akceptujecie?
Zadatek należy wpłacić przelewem bankowym, reszta należności może być uiszczona gotówką lub przelewem bankowym (chyba, że w potwierdzeniu rezerwacji określono inaczej).
Opłata uzdrowiskowa płatna jest tylko i wyłącznie gotówką.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Nasza firma jest tylko pośrednikiem, rozliczenie za pobyt odbywa się pomiędzy gościem a właścicielem apartamentu. Część właścicieli wystawia faktury VAT- za pobyt w tych apartamentach jest możliwość otrzymania faktury VAT: Apartamenty Blue Point, Apartament Bliżej Morza.
Ile czasu mam na wpłacenie zadatku?
Standardowo jest to 72 godziny od otrzymania potwierdzenia rezerwacji (chyba, że w potwierdzeniu rezerwacji została podana inna data, do której należy wpłacić zadatek). W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwacja zostanie anulowana.
Przed przyjazdem
Czy w apartamencie będą ręczniki i pościel?
Tak w każdym apartamencie są ręczniki (przeważnie o rozmiarze 70x140cm) oraz pościel.
Jeżeli potrzebują Państwo większych ręczników plażowych to prosimy wziąźć je ze sobą.
Czy można przyjechać z pieskiem?
To zależy od apartamentu, nie we wszystkich apartamentach właściciele zgadzają się na pobyt z pieskiem. W sprawie pobytu z pieskiem prosimy o kontakt indywidualny.
Przyjazd i pobyt w apartamencie
Gdzie mogę odebrać/oddać klucze do apartamentu?
W zdecydowanej większości przypadków, umawiamy się z przyjeżdżającymi gośćmi w lokalizacji apartamentu i tam przekazujemy/odbieramy klucze.
Prosimy o wcześniejszą informację o której godzinie przyjadą Państwo na miejsce (nie posiadamy recepcji ani biura w naszych lokalizacjach, każdorazowo klucze przywozimy z innej lokalizacji, dlatego potrzebujemy wcześniejszej informacji aby dotrzeć na miejsce) .
Analogicznie prosimy o wcześniejszą informacje o której godzinie chcą Państwo opuścić apartament.
Od/do której godziny trwa doba w apartamencie?
Doba w apartamencie trwa od godziny 15 do godziny 10.
Czy wejście na basen i siłownie jest w cenie pobytu?
Tak, goście apartamentów na osiedlu Polanki, na osiedlu Feniks (Apartamenty Blue Point) oraz apartamentu w Ustroniu Morskim mogę korzystać z basenu, siłowni oraz innych atrakcji bez dodatkowych kosztów oraz bez limitu czasowego (w godzinach, w których poszczególne atrakcje są otwarte).
Apartamenty w innych lokalizacjach nie mają dostępu do basenu.