FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na pytania, które nasi goście zadają najczęściej. Prosimy o zapoznanie się z nimi. Jeśli nie znalazłeś tu odpowiedzi na Twoje pytanie lub masz jakieś wątpliwości, zachęcamy do kontaktu.

Rezerwacja

Czy wymagacie wpłaty zadatku?

Tak, aby potwierdzić rezerwacje należy wpłacić zadatek w wysokości 30% kwoty rezerwacji (chyba, że w potwierdzeniu została podana inna kwota). Zadatek proszę wpłacić na numer konta podany w potwierdzeniu rezerwacji (bezpośrednio na konto właściciela apartamentu).

Na jakie konto wpłacić zadatek?

Numer konta do wpłaty zadatku dostaną Państwo w mailu potwierdzającym rezerwację.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Zadatek należy wpłacić przelewem bankowym, reszta należności może być uiszczona gotówką lub przelewem bankowym (chyba, że w potwierdzeniu rezerwacji określono inaczej).

Opłata uzdrowiskowa płatna jest tylko i wyłącznie gotówką.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Nasza firma jest tylko pośrednikiem, rozliczenie za pobyt odbywa się pomiędzy gościem a właścicielem apartamentu. Część właścicieli wystawia faktury VAT- za pobyt w tych apartamentach jest możliwość otrzymania faktury VAT: Apartamenty Blue Point, Apartament Bliżej Morza.

Ile czasu mam na wpłacenie zadatku?

Standardowo jest to 72 godziny od otrzymania potwierdzenia rezerwacji (chyba, że w potwierdzeniu rezerwacji została podana inna data, do której należy wpłacić zadatek). W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwacja zostanie anulowana.

Przed przyjazdem

Czy w apartamencie będą ręczniki i pościel?

Tak w każdym apartamencie są ręczniki (przeważnie o rozmiarze 70x140cm) oraz pościel.

Jeżeli potrzebują Państwo większych ręczników plażowych to prosimy wziąźć je ze sobą.

Czy można przyjechać z pieskiem?

To zależy od apartamentu, nie we wszystkich apartamentach właściciele zgadzają się na pobyt z pieskiem. W sprawie pobytu z pieskiem prosimy o kontakt indywidualny.

Przyjazd i pobyt w apartamencie

Gdzie mogę odebrać/oddać klucze do apartamentu?

W zdecydowanej większości przypadków, umawiamy się z przyjeżdżającymi gośćmi w lokalizacji apartamentu i tam przekazujemy/odbieramy klucze.

Prosimy o wcześniejszą informację o której godzinie przyjadą Państwo na miejsce (nie posiadamy recepcji ani biura w naszych lokalizacjach, każdorazowo klucze przywozimy z innej lokalizacji, dlatego potrzebujemy wcześniejszej informacji aby dotrzeć na miejsce) .

Analogicznie prosimy o wcześniejszą informacje o której godzinie chcą Państwo opuścić apartament.

Od/do której godziny trwa doba w apartamencie?

Doba w apartamencie trwa od godziny 15 do godziny 10.

Czy wejście na basen i siłownie jest w cenie pobytu?

Tak, goście apartamentów na osiedlu Polanki, na osiedlu Feniks (Apartamenty Blue Point) oraz apartamentu w Ustroniu Morskim mogę korzystać z basenu, siłowni oraz innych atrakcji bez dodatkowych kosztów oraz bez limitu czasowego (w godzinach, w których poszczególne atrakcje są otwarte).

Apartamenty w innych lokalizacjach nie mają dostępu do basenu.

Szukaj

Czerwiec 2020

  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Lipiec 2020

  • P
  • W
  • Ś
  • C
  • P
  • S
  • N
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
0 Os.Dorosłe
0 Dzieci
Zwierzaki
Powierzchnia
Cena
Udogodnienia
Ułatwienia

Compare listings

Compare